Bestuur gaat uitbreiden

Door Willy Kreeftenberg op 1 juni 2021

Zoals bekend bestaat het bestuur van de PvdA Apeldoorn momenteel uit vier personen: Jan de Heer (penningmeester), Dirk Westerhof (algemeen bestuurslid), Rik Doljé (secretaris a.i) en Willy Kreeftenberg (voorzitter). In april jongstleden heeft Guillemo Iglesias Patiño ons helaas laten weten te stoppen met zijn activiteiten voor het bestuur en zijn secretaris taken in het bijzonder. Het bestuur bedankt Guillermo voor het vele werk dat hij voor de PvdA Apeldoorn verricht heeft. Rik Doljé neemt de secretaris taken (ad interim) over van Guillermo.

Het goede nieuws is dat Ellen Nab – de Vries graag aan de slag gaat als webmaster. Ellen heeft al ervaring opgedaan bij de PvdA Hof van Twente. Ongeveer 6 jaar is zij verhuist naar Apeldoorn met haar man en zoon Nicolai (6 jaar). De politiek blijft haar interesseren en graag wil ze weer een bijdrage leveren aan PvdA Apeldoorn en jullie allen informeren over het wel en wee binnen onze gemeente.

Ook Elke Melody wil graag haar steentje bijdragen en zal aan de slag gaan met communicatie, zowel intern als extern. Elke is werkzaam in het basisonderwijs in Apeldoorn. Als directeur van een kleurrijke school in de wijk Zevenhuizen is zij in breedste zin van het woord betrokken bij het onderwijs aan onze jongste Apeldoorners. Vooral het vraagstuk ‘kinderarmoede’ gaat haar aan het hart. Zij is betrokken bij diverse landelijke organisaties die zich bezighouden met het aandacht vragen voor deze kwetsbare groep kinderen in onze samenleving. Elke komt van oorsprong uit Apeldoorn, is getrouwd en heeft 2 zonen in het VO.

Met de komende gemeenteraad verkiezingen in het vooruitzicht zijn wij blij met deze extra steun. Wij hopen dan ook dat Ellen en Elke officieel gaan toetreden tot het bestuur. Op de eerstkomende ALV in oktober kunnen de leden zich hierover uitspreken. En natuurlijk kunnen jullie kiezen of Rik de nieuwe secretaris zal worden.

Willy Kreeftenberg

Willy Kreeftenberg is sinds 2019 voorzitter van de PvdA Apeldoorn. Willy is geboren op 29 december 1962 in Terborg (Gelderland). Sinds 2008 woont hij met veel plezier in Apeldoorn. Hij is getrouwd met Jolande Scholten. Samen hebben ze twee zonen. Willy heeft bedrijfskunde gestudeerd aan de Nyenrode Business Universiteit te Breukelen. Daarnaast heeft hij met

Meer over Willy Kreeftenberg