PvdA organiseert inzameling kerstpakketten voor Voedselbank

10 december 2022

Het is weer december, de tijd van het jaar dat u mogelijk van uw werkgever een kerstpakket krijgt. Vaak zitten er producten in die niet helemaal uw smaak zijn en liggen ze nog tot komende zomer in uw voorraadkast voor u ze uiteindelijk weggooit omdat ze niet langer houdbaar zijn. Dat is toch zonde.

Wilt u ook uw kerstpakket doneren aan de Voedselbank? Of enkele items hieruit?

De komende twee weken houdt PvdA Apeldoorn een inzamelingsactie van kerstpakketten (of delen daarvan) voor de Voedselbank Apeldoorn. We zijn op zoek naar producten uit uw kerstpakket die een langere houdbaarheidsdatum hebben, waar geen varkensvlees inzit en ook geen alcohol. Deze producten kunt u op zaterdag 17 en 24 december 2022 tussen 11.00 en 14.00 afgeven op het Raadhuis, waar de raadsfracties gevestigd zitten (Raadhuisplein 8, ingang zijde Marktplein).

Enkele bestuurs- en fractieleden zullen dan aanwezig zijn om de spullen in te nemen en daarna naar de Voedselbank te brengen. Mocht u wel producten willen doneren, maar niet in de gelegenheid zijn om langs te komen, dan komen we die graag bij u ophalen. U kunt hiervoor een mail sturen naar [email protected] en dan maken we met u een ophaalafspraak.

Alvast dank namens het bestuur en de fractie van PvdA Apeldoorn en natuurlijk ook namens de Voedselbank.