Door Redactie op 30 januari 2016

Overzicht schriftelijke vragen 2015

In 2015 heeft de PvdA Apeldoorn diverse vragen gesteld aan het college van B&W over verscheidene onderwerpen. Op de website van de gemeenteraad is een overzicht van de vragen die zijn gesteld inclusief de beantwoording door het college. Vanzelfsprekend zal de fractie ook in 2016 het college scherp houden op de toezeggingen die zij heeft gedaan in de beantwoording van deze vragen. Een overzicht van de schriftelijke vragen die de PvdA in 2015 heeft gesteld kunt u hier bekijken.

Omdat de fractie zich zorgen maakte omtrent de voortgang van het theehuis in Park Berg en Bos en de opvang van dak- en thuislozen zijn daar in december van 2015 nog actualiteitsvragen over gesteld. De fractie blijft deze projecten met grote belangstelling en nauwkeurig volgen.

In december heeft de PvdA schriftelijke vragen gesteld over studentenhuisvesting en het beleid omtrent megastallen. Het college heeft de termijn van beantwoording i.v.m. het kerstreces met 4 weken verlengd (met tussentijds bericht). De fractie kijkt uit naar de beantwoording.

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie