Door Redactie op 8 maart 2016

Loop jij mee met de Nacht van de Vluchteling?

Hoe ver zou jij lopen uit angst voor geweld? Sinds 2010 organiseert Stichting Vluchteling de Nacht van de Vluchteling. In het holst van de nacht lopen duizenden deelnemers een 40 kilometer lange sponsorloop van Rotterdam naar Den Haag en van Nijmegen naar Arnhem.

Elk jaar laten deelnemers zich sponsoren voor een specifiek project. Dit jaar lopen we voor noodhulp aan de maar liefst 60 miljoen mensen die wereldwijd op de vlucht zijn voor oorlog, geweld en onderdrukking. In 2016 vindt de Nacht van de Vluchteling plaats in de nacht van zaterdag 18 op zondag 19 juni en klinkt het startschot stipt middernacht op de startlocaties in zowel Rotterdam als Nijmegen.

Op www.nachtvandevluchteling.nl vind je meer informatie.

O.a. Yvonne de Jager en Peter Kerris  van de PvdA Gelderland Statenfractie nemen deel aan de nacht van de vluchteling in Nijmegen. Zou het niet geweldig zijn om met zoveel mogelijk PvdA-ers deel  te nemen aan deze tocht?  Daarom zijn wij op zoek naar enthousiaste medelopers. Iets voor jouw? Laat het dan even weten via [email protected]

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie