Door op 15 maart 2015

Informatiemarkt op het Raadhuisplein

Voor het winkelende publiek in het Apeldoornse centrum was het duidelijk: het is nog maar een paar dagen tot de verkiezingen. Bijna alle partijen waren zaterdag vertegenwoordigd op het Raadhuisplein, waar zij zich met zorgvuldig versierde marktkraampjes presenteerden aan de Apeldoornse kiezers. Natuurlijk waren wij er ook bij met een roodgekleurde kraam!

Jurgen en Fokko hadden de kraam ’s ochtends vroeg al met veel zorg opgetuigd en voorzien van allerlei posters, ballonnen en prullaria. De echte blikvangers waren de verkiezingsmagazines en de persoonlijke flyers van Fokko en Eppo, want dat was uiteraard wel het doel voor deze dag: potentiële kiezers overtuigen om PvdA te stemmen. Om geïnteresseerde kiezers te bedanken voor hun belangstelling waren er daarnaast ook grote hoeveelheden pepermuntjes, pennen en potloden beschikbaar; vanzelfsprekend allemaal voorzien van het PvdA-logo.

Ondanks het vrij koude weer hadden we over belangstelling niet te klagen! Gedurende de hele dag meldden zich mensen bij de kraam om een verkiezingsmagazine mee te nemen, een vraag te stellen over de plannen van de PvdA of om gewoon een praatje te maken. We hebben ons in ieder geval weer goed kunnen laten zien en laten we hopen dat we daarmee weer wat mensen overtuigd hebben voor de PvdA te kiezen; het liefst voor onze Apeldoornse speerpunten Fokko en Eppo natuurlijk. Al met al was het weer een succesvolle activiteit in de campagne die nog een paar dagen duurt. We gaan dus nog even alles op alles zetten voor een mooie uitslag woensdag!