Door Redactie op 1 november 2014

Levendig slotdebat kandidaat lijsttrekkers PvdA Gelderland in Apeldoorn

Het was een levendig slotdebat in het ACEC Café op zaterdagmiddag 1 november in Apeldoorn. Onder leiding van gewestelijk voorzitter Jean Eigeman werden de 4 kandidaten stevig aan de tand gevoeld. Ook de zaal deed volop mee. Kandidaat lijsttrekkers bedankt en succes ! De Gelderse leden stemmen t/m 11 november. Op 12 november wordt de winnaar bekend gemaakt.

Ondanks het prachtige weer was er toch een goede opkomst en de stellingen waren gericht op drie thema’s: RO, Werk en Ecocnomie (1), Natuur en recreatie (2) en De Stedendriehoek en De Veluwe (3), met stellingen uit Apeldoorn, de Noord Veluwe/Harderwijk, Zutphen en Brummen. Onder de aanwezigen waren ook nog drie prominente Apeldoornse partijgenoten, namelijk Jan Blom (directeur partijbureau), Ton Heerts (FNV) en Yasemin Cegerek (2e Kamer).

prominenten

U vindt HIER meer informatie over het stemmen.

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie