Door Tom Brands op 21 januari 2014

Verkiezingsmagazine PvdA Apeldoorn

Het PvdA Apeldoorn verkiezingsmagazine voor de campagne van de gemeenteraadsverkiezingen die op 19 maart 2014 gehouden worden is klaar! We wachten nog op de gedrukte exemplaren, maar u kunt het magazine HIER al digitaal bekijken. Maak nader kennis met Johan, Marga en onze ‘eerste 10’ van de kandidatenlijst. Ons volledige partijprogramma en onze complete kandidatenlijst kun je hier bekijken. Behalve het verkiezingsmagazine kunt u binnenkort ook onze flyer en posters tegen komen. De PvdA Apeldoorn zal gedurende de campagne elke zaterdag in een buurt te vinden zijn. Bekijk onze agenda om te zien waar de PvdA de komende weken actief is.

Klik op een afbeelding voor een volledige weergave.

Tom Brands

Tom (1984) is een geboren en getogen Apeldoorner. Woonde 25 jaar in de wijk De Maten en woont nu al een aantal jaar samen met zijn vriendin Annemyn in het centrum van Apeldoorn. Heeft ruimtelijke ordening en planologie gestudeerd. In het dagelijks leven sinds 2002 werkzaam in verschillende functies bij de Gemeente Apeldoorn (Ruimtelijke Ontwikkeling,

Meer over Tom Brands