Door Natascha van den Berg op 9 maart 2017

Ties Stam beste politicus van Apeldoorn

Op donderdag 9 maart 2017 heeft RTV Apeldoorn ons raadslid Ties Stam verkozen tot beste politicus van Apeldoorn.

We zijn er trots dat Ties die prijs gewonnen heeft en feliciteren hem hiermee heel hartelijk!

Tot beste fractievertegenwoordiger is Mariette Buitenhuis (D66) uitgeroepen. Ook voor haar de allerbeste wensen!

De redacteuren en verslaggevers van het politieke radioprogramma van RTV Apeldoorn “In de Wandelgangen” hebben de afgelopen maanden kritisch gekeken naar de raadsleden en fractievertegenwoordigers in de Apeldoornse gemeenteraad en, op basis van onder meer kundigheid, professionaliteit, zelfverzekerdheid, punten gegeven. Daarnaast werd ook gekeken naar de omgang met de media en het nemen van initiatief. De prijs werd in 2010 al eerder uitgereikt; Evert Mulder (SGP) was toen de beste politicus en Mark Sandmann (D66) kreeg de aanmoedigingsprijs voor beste fractievertegenwoordiger.

Natascha van den Berg

Sinds 2015 ben ik fractie medewerker van PvdA Apeldoorn en de drijvende kracht achter de fractie. Ik ondersteun de raadsleden en fractievertegenwoordigers met administratieve zaken, organiseer werkbezoeken en andere bijeenkomsten, volg raadsvergaderingen en politieke markten en draag verantwoordelijkheid voor communicatieve zaken zoals social media, nieuwsbrieven & website. De afgelopen jaren heb ik van dichtbij de

Meer over Natascha van den Berg