Door Redactie op 5 november 2015

PvdA Apeldoorn organiseert Tafel van 10 over onderwijs en arbeidsmarkt

De afdeling Apeldoorn van de PvdA organiseert op woensdagavond 25 november een bijeenkomst over de ontwikkelingen in het onderwijs en de aansluiting van het onderwijs op de arbeidsmarkt. Onder andere het PvdA Tweede Kamerlid Tanja Jadnanansing en de Apeldoornse PvdA-wethouder Johan Kruithof gaan in gesprek met diverse mensen uit de lokale onderwijswereld en het lokale bedrijfsleven. De bijeenkomst vindt plaats bij de onlangs geopende extra locatie van Wittenborg University aan de Spoorstraat 23 in Apeldoorn.

De avond staat onder leiding van gespreksleider Cor Klein Heerenbrink. Hij zal aan de hand van prikkelende stellingen en interactie met de zaal zorg dragen voor een boeiende discussie. De PvdA Apeldoorn organiseert de Tafel van 10 voor de vierde keer. De Tafel van 10 is een discussiebijeenkomst waarin politici in gesprek gaan met sleutelfiguren uit maatschappelijk organisaties en bedrijfsleven.

Aanmelden
De bijeenkomst is gratis en vrij toegankelijk. Belangstellenden zijn welkom vanaf 19.00 voor een kop koffie. Aanvang is om 19.30 uur en het programma duurt tot 21.30 uur. Aanmelden is gewenst en dit kan tot 11 november via e-mailadres [email protected].

Tafelgasten
De gasten die hebben toegezegd bij ons aan tafel aan te schuiven zijn in willekeurige volgorde:

• John Kerstens, Tweede Kamerlid PvdA
  • Rob Stevelmans, rector CSG De Heemgaard
  • Hans Wegter, lid College van Bestuur Leerplein 055
  • Ingeborg Garssen, stage-trajectbegeleider CSO De Boog
  • Charlotte van den Berg, klantmanager Jongerenloket, Team Bijzondere Doelgroepen
  • Martine van Tilburg, sectordirecteur Entree & Educatie
  • Jacob Brobbel, manager business development bij Hollander Techniek
  • Chris Lorist, regiomanager Stedendriehoek VNO-NCW
  • Johan Kruithof, wethouder gemeente Apeldoorn (PvdA)

U telt er 9? Dat klopt. Nummer 10 is het publiek.

Hier vindt u informatie over het karakter van de voorgaande edities van de Tafel van 10: werk & inkomen (1), de jeugdzorg (2) en de langdurige zorg (3).

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie