Door Redactie op 15 mei 2016

Lijsttrekkersverkiezing PvdA Tweede Kamer

Op 15 maart 2017 zijn de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Voor de periode 2017-2021 is de PvdA op zoek naar volksvertegenwoordigers in de Tweede Kamer. Vanaf vandaag worden PvdA leden die mee willen strijden tegen uitsluiting en mee willen bouwen aan één samenleving van harte uitgenodigd om zich kandidaat te stellen. Ben je geïnteresseerd? Ga dan naar PvdA.nl voor alle informatie over belangrijke documenten en data. Klik op de link en je komt gelijk op de juiste pagina terecht.

– – – Klik hier voor een actueler artikel – – –

Lijsttrekkersverkiezing

Bij de PvdA wordt een lijsttrekkersverkiezing gehouden. Natuurlijk wordt er al druk gespeculeerd wie de lijsttrekker moet worden voor de campagne naar de verkiezingen op 15 maart 2017. Onze bestuursvoorzitter, Tom Brands, schreef daar een blog over, waarbij hij aangeeft blij te zijn dat de PvdA haar leden in staat stelt hun eigen lijsttrekker te kiezen, dat we veel kwaliteit in huis hebben en dat het eerst maar eens afwachten is wie zich kandidaat stellen voor het lijsttrekkerschap. Ook verscheen er een artikel in het Algemeen Dagblad waarin hij, net als diverse andere afdelingsvoorzitters in het land, geciteerd werd. Het artikel ging uiteraard over de vraag wie de PvdA moet aanvoeren tijdens de campagne.

AD1

AD2

AD3

AD4

AD5

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie