Door Martine Berends op 4 september 2013

Extra thema bijeenkomst met 2e Kamerlid Marith Rebel

Wij nodigen u van harte uit voor het bijwonen van een themabijeenkomst betreffende de landelijke begroting.

Wij erkennen dat veel leden vragen hebben over de begroting en de effecten hiervan. Daarom heeft de PvdA Apeldoorn in samenwerking met de landelijke PvdA een bijeenkomst georganiseerd waar Tweede Kamerlid Marith Rebel de begroting zal toelichten.

De bijeenkomst vindt plaats in de Finnegan’s Irish pub & restaurant adres Hoofdstraat 176 op het Caterplein. U bent welkom vanaf 19.30 uur in de achterbar (helemaal doorlopen naar achteren). De bijeenkomst duurt van 20.00 tot circa 22.00 uur.

Wilt u aangeven of u aanwezig zult zijn door te bellen of mailen met Martine Berends, secretaris bestuur PvdA Apeldoorn, 06-14 77 29 11/ [email protected]. Wij regelen dan vervoer voor u.

Met vriendelijke groet,

Martine Berends

Martine Berends is sinds 2017 actief in de gemeenteraad van Apeldoorn. Daarvoor heeft zij zich 6 jaar ingezet voor de afdeling als secretaris van het bestuur. Martine richt zich met name op de ‘harde portefeuilles’ zoals ruimtelijke ontwikkeling, duurzaamheid, wonen en veiligheid. Namens de PvdA nam zij deel aan de raadswerkgroep Energietransitie. In het dagelijks

Meer over Martine Berends