Door Redactie op 19 december 2014

Eppo Gutteling op plek 2 voor PvdA Waterschap Vallei en Veluwe

Dinsdagavond 16 december is Apeldoorner Eppo Gutteling (58) op plek 2 geplaatst van de PvdA-kandidatenlijst voor de Waterschapsverkiezingen op 18 maart 2015.  De afgelopen 5 jaar was hij fractievoorzitter van de PvdA-fractie in het Algemeen Bestuur van het Waterschap Veluwe. Na de fusie met Waterschap Vallei en Eem de 2e man in de PvdA-fractie van het nieuwe Waterschap Vallei en Veluwe. Tussen 1986 en 2006 was Eppo onder meer raadslid, fractievoorzitter en wethouder voor de PvdA.

Met Gutteling voor de PvdA, staat er nu  een 3e Apeldoorner hoog op een verkiezingslijst voor de waterschapsverkiezingen van Vallei en Veluwe (CDA, VVD). Op 18 maart 2015 zullen de politieke verkiezingen voor de waterschappen voor het eerst tegelijk worden gehouden met die voor de provinciebesturen.

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie