Door Redactie op 29 november 2014

Een greep uit de inspanningen van de afgelopen periode…

Het is niet altijd even zichtbaar, maar de PvdA fractie in Apeldoorn werkt constant en keihard aan de zaken die er voor u en voor Apeldoorn toe doen. Sinds de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart werken onze raadsleden, fractievertegenwoordigers en wethouder hard om onze speerpunten te verwezenlijken.

De fractie en wethouder maken zich o.a. hard voor:

• Voldoende werkgelegenheid
  • Toegankelijke en betaalbare zorg
  • Het sociaal vangnet
  • Leefbare wijken
  • Betaalbare woningen
  • Fatsoenlijk jeugdbeleid
  • Veiligheid
  • Onderwijs.

Alle inspanningen van onze fractie en onze wethouder zijn niet altijd even zichtbaar. Daarom hebben we er een aantal even voor u opgesomd. Hierbij een greep uit wat er de afgelopen periode allemaal is gedaan en gebeurd, waarbij de PvdA fractie of de PvdA wethouder het voortouw heeft genomen of in geval van een motie of amendement heeft mede-ingediend of gesteund.

Klik op een link voor meer informatie per item. Ons verkiezingsprogramma en onze standpunten voor de periode 2014 – 2018 vindt u hier.

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie