In gesprek met … winkelend publiek in Apeldoorn

Door Redactie op 12 maart 2018

Zaterdag 10 maart was er een verkiezingscampagnemarkt op het Raadhuisplein, waarop alle politieke partijen in de gelegenheid werden gesteld zich te presenteren aan het winkelende publiek. Na wat organisatorische opstartproblemen rondom de marktkramen, begon de opbouw van de markt met groot plezier en samenhorigheid met de andere partijen. Hoewel we het als Apeldoornse politiek niet altijd met elkaar eens zijn, zijn de contacten tussen de partijen onderling warm. Zo hebben we de afgelopen jaren iedere donderdagavond met elkaar samen gegeten in het stadhuis en spelen we eerlijke politiek en dus niet op de persoon.

We hebben we een hele fijne dag beleefd met de PvdA-leden die onze kraam bezochten en in gesprekken met winkelende Apeldoorners. Er is werkelijk over van alles gesproken en er zijn heel wat pepermuntjes en kersenbonbons gegeten, kopjes PvdA thee gedronken en uitgedeeld aan wie er zin in had. Als freebee hebben we dit jaar gekozen voor een PvdA-lippenbalsem en dat was met name in trek bij de vrouwelijke passanten (groot en klein). Ook kon je een ritje maken (achterop) de PvdA-fiets.

Een korte impressie van deze dag ziet u in dit filmpje:

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie