In gesprek met … bewoners van Orden

Door Redactie op 26 februari 2018

Afgelopen zaterdag 24 februari waren we met twintig PvdA-ers in de wijk Orden aan het flyeren. We hadden ons verzameld bij wijnhandel Sitton, waar we gastvrij ontvangen zijn met koffie en thee. Wederom waren twintig campagne kanjers bereid de kou te trotseren en in gesprek te gaan met de bewoners over al wat er leeft in de wijk.

Net als voorgaande campagne zaterdagen hebben we veel inspirerende gesprekken gehad in het winkelcentrum en de buurt. Op de speelplaats Kindervreugd vonden we actieve buurtbewoners die bij toerbuurt de speeltuin schoon en heel houden: wat een mooie plek. Er zijn ook veel voorzieningen in de wijk voor ouderen die ter sprake kwamen en grenzend aan het prachtige Orderbos wordt de wijk als een fijne woonpel ervaren. Wij worden blij van zoveel verbinding en solidariteit in de wijk.

We waren ook blij met de komst van Europarlementariër Paul Tang naar onze stad op de mooie Veluwe en zijn hulp bij het campagne voeren.

Daarnaast hebben we de verjaardag van onze wethouder Johan Kruithof gevierd.

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie