Door Redactie op 28 januari 2015

Minister Jeroen Dijsselbloem en lijsttrekker Peter Kerris zaterdag 31 januari in Apeldoorn

Aanstaande zaterdag 31 januari gaat de PvdA in Apeldoorn de straat op en wel bij het winkelcentrum Hart van Zuid (Adelaarsplein). Daarbij aanwezig Minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem en lijsttrekker voor de PvdA Gelderland Peter Kerris, uiteraard vergezeld van diverse andere Gelderse kandidaat-statenleden, zoals Apeldoorner Fokko Spoelstra. Zij gaan dan met de mensen in gesprek over tal van onderwerpen, waarbij onder andere de volgende onderwerpen speerpunt zijn:

• Werk voor iedereen, werken naar vermogen
  • Toegankelijke en betaalbare zorg in de wijken, niemand buiten de boot
  • Een solide sociaal vangnet voor hen die daar op zijn aangewezen

De sociaaldemocraten verzamelen om 11.30 uur bij de Stichting Islamitisch Centrum aan de Talingweg 16 en zijn dan van 12.00 tot 14.00 uur te vinden op en rondom Winkelcentrum Hart van Zuid. Na het bezoek aan Apeldoorn vervolgen de minister, lijsttrekker en vele andere PvdA’ers hun tour door Gelderland en brengen zij een bezoek aan Arnhem en Nijmegen.

De verkiezingen voor de Provinciale Staten én de Waterschappen vinden plaats op 18 maart 2015.

Redactie

De redactie van de website van de PvdA Apeldoorn. Ik wil contact met de PvdA Apeldoorn Contactinformatie vindt u hier.

Meer over Redactie